Transformace modelu licenčních poplatků streamovací platformy Spotify – Anna Grabherr
Anna Grabherr
Bakalářská práce
Transformace modelu licenčních poplatků streamovací platformy Spotify
Transformation of the royalty model of the Spotify streaming platform
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou transformace modelu licenčních poplatků hudební streamovací platformy Spotify s cílem popsání názoru znalců problematiky a zainteresovaných stran na předpokládané dopady této transformace na hudební průmysl. Metodika práce spočívá v provedení hloubkových rozhovorů s experty na hudební průmysl a analýze těchto rozhovorů společně s vyjádřeními odborníků z mediálních …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the transformation of the royalty model of the music streaming platform Spotify with the aim of describing the opinion of experts and stakeholders on the expected impact of this transformation on the music industry. The methodology of the thesis consists of conducting in-depth interviews with music industry experts and analysing these interviews together with expert opinions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93161
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Pavel Zahrádka
- Oponent: Jan Hanzlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93161
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Vlivy globalizace na hudební průmysl v oblasti populární hudby. Digitální distibuce a nezávislé hudební labely.
Šimon Martínek -
Změny v hudebním průmyslu způsobené rozvojem digitální distribuce
Marek Lis -
Změny v hudebním průmyslu způsobené rozvojem digitální distribuce
Radim Přidal -
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
Eliška Drkalová -
Marketingové metody hudebního průmyslu v éře digitální distribuce
Jakub Víšek -
Renesance gramofonové desky, její důvody a vliv na hudební průmysl s predikcí vývoje prodeje
Simona Hypšová -
Ilustrace v digitálních médiích, aplikace ilustrací v propagačních materiálech pro hudební průmysl
Barbora Balgová -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin