Transformace modelu licenčních poplatků streamovací platformy Spotify – Anna Grabherr
Anna Grabherr
Bachelor's thesis
Transformace modelu licenčních poplatků streamovací platformy Spotify
Transformation of the royalty model of the Spotify streaming platform
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou transformace modelu licenčních poplatků hudební streamovací platformy Spotify s cílem popsání názoru znalců problematiky a zainteresovaných stran na předpokládané dopady této transformace na hudební průmysl. Metodika práce spočívá v provedení hloubkových rozhovorů s experty na hudební průmysl a analýze těchto rozhovorů společně s vyjádřeními odborníků z mediálních …moreAbstract:
This bachelor thesis analyses the transformation of the royalty model of the music streaming platform Spotify with the aim of describing the opinion of experts and stakeholders on the expected impact of this transformation on the music industry. The methodology of the thesis consists of conducting in-depth interviews with music industry experts and analysing these interviews together with expert opinions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93161
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Pavel Zahrádka
- Reader: Jan Hanzlík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93161
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Arts Management
Theses on a related topic
-
Vlivy globalizace na hudební průmysl v oblasti populární hudby. Digitální distibuce a nezávislé hudební labely.
Šimon Martínek -
Změny v hudebním průmyslu způsobené rozvojem digitální distribuce
Marek Lis -
Změny v hudebním průmyslu způsobené rozvojem digitální distribuce
Radim Přidal -
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
Eliška Drkalová -
Marketingové metody hudebního průmyslu v éře digitální distribuce
Jakub Víšek -
Renesance gramofonové desky, její důvody a vliv na hudební průmysl s predikcí vývoje prodeje
Simona Hypšová -
Ilustrace v digitálních médiích, aplikace ilustrací v propagačních materiálech pro hudební průmysl
Barbora Balgová -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin