Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní – Tereza MACKOVÁ
Tereza MACKOVÁ
Master's thesis
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní
Communication Competence of Children in Pre-school Education in Terms of Possible Risks of Reading and Writing Disorders
Abstract:
Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o vymezení a vývoji komunikačních kompetencích. Dále jsou definovány faktory a zvláštnosti, které je ovlivňují. Velká pozornost je věnována oblastem významných k nácviku čtení a psaní a možným poruchám, které mohou tyto dovednosti narušit. Praktická část je zpracována skrze "Test rizika poruch čtení …moreAbstract:
The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the definition and development of communication competencies. Furthermore, the factors and peculiarities that affect them are defined. Great attention is paid to areas important for reading and writing practice and possible disorders that may impair these skills. The practical part is processed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACKOVÁ, Tereza. \textit{Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2022. Available from: https://theses.cz/id/zkbc0a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MACKOVÁ, Tereza. Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Míra rizika poruch čtení a psaní u dětí předškolního věku se strabismem nebo amblyopií
Kateřina Fáčková -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností
Martina LACINOVÁ -
Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy.
Alexandra BERKYOVÁ -
Rizika specifických poruch učení u dětí s ADHD předškolního věku
Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ -
Prevence a predikce specifických poruch učení v předškolním věku
Natálie SVOBODOVÁ -
Školní zralost u dětí předškolního období se zaměřením na rizika čtení a psaní
Jana STEGMÜLLEROVÁ