Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní – Tereza MACKOVÁ
Tereza MACKOVÁ
Diplomová práce
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní
Communication Competence of Children in Pre-school Education in Terms of Possible Risks of Reading and Writing Disorders
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o vymezení a vývoji komunikačních kompetencích. Dále jsou definovány faktory a zvláštnosti, které je ovlivňují. Velká pozornost je věnována oblastem významných k nácviku čtení a psaní a možným poruchám, které mohou tyto dovednosti narušit. Praktická část je zpracována skrze "Test rizika poruch čtení …víceAbstract:
The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the definition and development of communication competencies. Furthermore, the factors and peculiarities that affect them are defined. Great attention is paid to areas important for reading and writing practice and possible disorders that may impair these skills. The practical part is processed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACKOVÁ, Tereza. \textit{Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/zkbc0a/.
Jak správně citovat práci
MACKOVÁ, Tereza. Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Míra rizika poruch čtení a psaní u dětí předškolního věku se strabismem nebo amblyopií
Kateřina Fáčková -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností
Martina LACINOVÁ -
Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy.
Alexandra BERKYOVÁ -
Rizika specifických poruch učení u dětí s ADHD předškolního věku
Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ -
Prevence a predikce specifických poruch učení v předškolním věku
Natálie SVOBODOVÁ -
Školní zralost u dětí předškolního období se zaměřením na rizika čtení a psaní
Jana STEGMÜLLEROVÁ