Analýza spokojenosti zákazníka se službami Regiojet a.s. – Petra KOCICHOVÁ
Petra KOCICHOVÁ
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníka se službami Regiojet a.s.
Analysis of customer satisfaction with services of Regiojet a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze spokojenosti cestujících se službami dopravce Regiojet. Práce shrnuje nové poznatky v oblasti železniční přepravy, a to zejména modernizaci portfolia služeb - bezdrátového připojení k internetu, bezbariérovost, marketingovou komunikaci se zákazníkem, zavedení přenosných jízdenek mezi dopravci a chování zaměstnanců. Hypotézy ohledně spokojenosti zákazníků a zájem …víceAbstract:
The thesis analyse and study customer satisfaction and quality of service of carrier Regiojet. Text consist of new knowledge about rail transport especialy wireless internet, disabled access, marketing communication with customers, establishing of portable tickets between carriers and employee behavior. Hypothesis about customer satisfaction and interest of Regiojet services were verified by questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOCICHOVÁ, Petra. Analýza spokojenosti zákazníka se službami Regiojet a.s.. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla