Petra KOCICHOVÁ

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníka se službami Regiojet a.s.

Analysis of customer satisfaction with services of Regiojet a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze spokojenosti cestujících se službami dopravce Regiojet. Práce shrnuje nové poznatky v oblasti železniční přepravy, a to zejména modernizaci portfolia služeb - bezdrátového připojení k internetu, bezbariérovost, marketingovou komunikaci se zákazníkem, zavedení přenosných jízdenek mezi dopravci a chování zaměstnanců. Hypotézy ohledně spokojenosti zákazníků a zájem …více
Abstract:
The thesis analyse and study customer satisfaction and quality of service of carrier Regiojet. Text consist of new knowledge about rail transport especialy wireless internet, disabled access, marketing communication with customers, establishing of portable tickets between carriers and employee behavior. Hypothesis about customer satisfaction and interest of Regiojet services were verified by questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOCICHOVÁ, Petra. Analýza spokojenosti zákazníka se službami Regiojet a.s.. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů