Sozialformen im Fremdsprachenunterricht mit Fokus auf die Fertigkeit Sprechen – Bc. Vojtěch Krátký
Bc. Vojtěch Krátký
Diplomová práce
Sozialformen im Fremdsprachenunterricht mit Fokus auf die Fertigkeit Sprechen
The Social Forms in Foreign Language Teaching Focused on Speaking
Abstract:
This master's thesis deals with the amount of pupils that speak in German lessons at secondary schools, and social forms that contribute to this. The theoretical part examines various social forms and their impact on this skill. The practical part of this thesis examines the speaking time of the pupils and the level of use of cooperative forms and preferred social forms in speaking skills.Abstract:
Tato magisterská práce se zabývá podílem mluvení žáků v hodinách výuky německého jazyka na středních školách a sociálními formami, které k tomu přispívají. V teoretické části zkoumá jednotlivé sociální formy a jejich vliv na tuto dovednost. V praktické části této práce je zkoumán čas mluvení žáku a podíl využití kooperativních forem a upřednostňovaných sociální forem při dovednosti mluvení.Klíčová slova
sociální formy frontální výuka plénum práce ve dvojici práce ve skupině komunikační dovednosti podíl mluvení kooperace interakce jazyková kompetence cílová kompetence mluvení dovednost social forms frontal instruction plenary pair work group work communication skills amount of speaking cooperation interaction language competence target competence speaking skill
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/it3s2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 8. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jana Nálepová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Gabriela Rykalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁTKÝ, Vojtěch. \textit{Sozialformen im Fremdsprachenunterricht mit Fokus auf die Fertigkeit Sprechen}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/zkewwx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství němčiny pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Formy sociální integrace na Základní škole speciální a jejich vliv na rozvoj komunikačních dovedností u dětí s kombinovaným postižením
Lucie Šťastná -
Komunikační dovednosti pracovníků v cestovním ruchu se zaměřením na ubytovací služby
Kseniia Bobyleva -
Pohybové chvilky rozvíjející emoční inteligenci, sociální a komunikační dovednosti pro děti 4.–7. ročníku ZŠ
Anna Mecerodová -
Komunikační dovednosti dětí základní školy vyrůstajících ve vícejazyčném prostředí
Berenika Šenková -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybrané organizaci
Mariia Volkova -
Komunikační dovednosti u dětí ve věku od dvou do čtyř let
Kateřina Odehnalová -
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Zkušenosti zaměstnanců Úřadu práce se zaměstnáváním osob s tělesným postižením a jejich kompetence pro práci s touto cílovou skupinou
Tereza Přibylová