Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybrané restaurace – Anna Kabeeva
Anna Kabeeva
Diplomová práce
Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybrané restaurace
Effeciency of the restaurant marketing activities
Anotace:
Kabeeva, Anna. Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybrané restaurace. [Diplomová práce]. Vysoká škola hotelová. Praha 2014. 84 strany. V diplomové práci pojednáváme a analyzujeme marketingovou kampaň restaurace Potrefená husa, která je rozšiřována ve formě franšízy, a proto reklamní kampaně jsou vedeny centralizovaně, tedy pořádány vlastníkem franšízy, ale taky jednotlivými franšizanty (vlastníky …víceAbstract:
In this thesis, we discuss and analyze marketing campaigns of restaurant Potrefená husa, which is distributed in the form of a franchise, and therefore advertising campaigns are conducted in a centralized way, and by a particular manager - individual franchisee. The objective of the thesis is therefore to assess the current advertisements of marketing campaigns of Potrefená husa, and run a comparative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13242/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KABEEVA, Anna. \textit{Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybrané restaurace}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/zkh29j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Josef Korotvička -
Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
Lukáš Bouška -
Covid 19 a očkovací kampaň na Slovensku a v Čechách
Anežka Hlavatá -
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
Viktorie Slámová -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Analýza marketingové komunikace firmy na trhu elektrospotřebičů
Gabriela Hankeová -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Tereza Pivoňková