Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybrané restaurace – Anna Kabeeva
Anna Kabeeva
Master's thesis
Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybrané restaurace
Effeciency of the restaurant marketing activities
Abstract:
Kabeeva, Anna. Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybrané restaurace. [Diplomová práce]. Vysoká škola hotelová. Praha 2014. 84 strany. V diplomové práci pojednáváme a analyzujeme marketingovou kampaň restaurace Potrefená husa, která je rozšiřována ve formě franšízy, a proto reklamní kampaně jsou vedeny centralizovaně, tedy pořádány vlastníkem franšízy, ale taky jednotlivými franšizanty (vlastníky …moreAbstract:
In this thesis, we discuss and analyze marketing campaigns of restaurant Potrefená husa, which is distributed in the form of a franchise, and therefore advertising campaigns are conducted in a centralized way, and by a particular manager - individual franchisee. The objective of the thesis is therefore to assess the current advertisements of marketing campaigns of Potrefená husa, and run a comparative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13242/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Josef Korotvička -
Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
Lukáš Bouška -
Covid 19 a očkovací kampaň na Slovensku a v Čechách
Anežka Hlavatá -
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
Viktorie Slámová -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Analýza marketingové komunikace firmy na trhu elektrospotřebičů
Gabriela Hankeová -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Vladimíra Sikorová