Sebepojetí subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem – Zdenka Kinzlová
Zdenka Kinzlová
Bakalářská práce
Sebepojetí subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem
The Self-Concept of Subjectively Rejected Primary School Pupils by a Class Collective
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se sebepojetím subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké sebepojetí mají žáci, kteří se cítí být odmítáni třídním kolektivem a objasnit důvody, proč se tito žáci cítí být z třídního kolektivu vyčleněni. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu sebepojetí a jeho složek, popisuje faktory …víceAbstract:
The bachelor's thesis has a theoretical-empirical character and deals with the self-concept of elementary school pupils who are subjectively rejected by the class collective. The aim of the bachelor's thesis is to find out the self-concept of pupils who feel rejected by the class collective and to clarify the reasons why these pupils feel excluded from the class collective. The theoretical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kinzlová, Zdenka. Sebepojetí subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách seniorů
Lucie Šafková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Sociální dovednosti u lidí s lehkým mentálním postižením
Eva Jarošová -
Adaptační soft-skills: sociální dovednosti rozvíjené adaptačním kurzem
Martina Blažková -
Sociální dovednosti dětí předškolního věku umístěných v dětském zařízení v resortu zdravotnictví
Vladislava MARCIÁNOVÁ -
Sociální dovednosti žáka s poruchou autistického spektra a jejich rozvoj
Petra Koutná -
Pohybové chvilky rozvíjející emoční inteligenci, sociální a komunikační dovednosti pro děti 4.–7. ročníku ZŠ
Anna Mecerodová