Kvalita služeb v cestovním ruchu ve vybraném regionu Špindlerův Mlýn – Ing. Petra Somrová
Ing. Petra Somrová
Bakalářská práce
Kvalita služeb v cestovním ruchu ve vybraném regionu Špindlerův Mlýn
The quality of service at travel movement in region Špindlerův Mlýn
Anotace:
Práce se zabývá tématem kvality služeb v cestovním ruchu ve Špindlerově Mlýně. Jsou zde nejprve zmíněny obecné údaje, týkající se cestovního ruchu v České republice, organizací působící v tomto oboru a koncepce státní politiky na období 2007-2013. Následuje podrobná charakteristika města, možnosti sportovního vyžití po celý rok, pořádané akce a poskytované služby. Práce se zaměřuje na rozvoj cestovního …víceAbstract:
This document engages in quality of service at travel movement in Špindlerův Mlýn. There are mentioned general facts, about travel movement in Czech Republic, of organizations which work in this branch and conception of national politics in 2007-2013. It follows detailed characteristics of city, opportunities of sports self-realization for all year, arranged actions and provided services. The document …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zncjx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
The Role of Non Profit Organizations in Improving Quality of Basic Education in the Northern Region of Ghana.
Mabel Anlaminga -
Mobile Telephony and Internet in Afghanistan: Issues of Network Coverage and Quality of Service
Mohammad Asif -
Evaluation of Service Quality of Aeroflot Russian Airline Based on SERVQUAL Approach
Daria Shemelina -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Zvyšování kvality v rámci lyžařského střediska Špindlerův Mlýn
Lenka Šebková -
Dopady pandemie COVID 19 na cestovní ruch (ve vybraném území)
Markéta Rydvalová -
Společensky odpovědný cestovní ruch v Plzeňském kraji
Kateřina Švábová