Model chování rozhodovací jednotky na trhu s povinným očkováním – Markéta Morcinková
Markéta Morcinková
Master's thesis
Model chování rozhodovací jednotky na trhu s povinným očkováním
Model of Decision Making Unit Behaviour on the Market with Compulsory Vaccination
Anotácia:
Očkování v České republice je povinné, očkují se děti již od věku kojence proti devíti nemocem. V oblasti očkování však existují mezi veřejností jisté pochybnosti , rodiče a společnost se tak rozdělují na dva názorové tábory. Tato diplomová práce je sumarizací základních informací ohledně očkování, teoretických východisek spotřebitelského chování a zaměřuje se především marketingový výzkum. Marketingový …viacAbstract:
Vaccination as a prevention against various diseases and viruses is an obligatory process in the Czech Republic and applies for infants for nine diseases. The vaccination field is not united on this issue though, as there are still doubts, especially among the parents themselves and one could say that the opinion of general public is rather polarized in this matter. This thesis provides a summary of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113572
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2016
- Vedúci: Tomáš Balcar
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MORCINKOVÁ, Markéta. \textit{Model chování rozhodovací jednotky na trhu s povinným očkováním}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/zliyl9/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Očkovací kalendář a jeho vývoj u dětí do15 let.
Ludmila BRODSKÁ -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Muhammad Usman Riaz -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Očkovací kalendář a jeho vývoj u dětí do15 let.
Ludmila BRODSKÁ -
Povinné očkování v České republice
Daniel Hatala -
Povinné očkování u dětí a předcházení nežádoucích účinků
Veronika HRDLIČKOVÁ