Lukáš Moravec

Bakalářská práce

Optimalizační techniky v Unreal Enginu 4

Optimization Techniques in Unreal Engine 4
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na možnosti a techniky optimalizace v Unreal Enginu 4, při vytváření realisticky vypadající vizualizace. V teoretické části se práce zabývá materiály, možnosti použití materiálů v Unreal Enginu 4, osvětlovacími technikami, na kterou navazuje praktická část, v níž jsou tyto možnosti a techniky demonstrovány na jednotlivých ukázkách. Součástí práce je i popis problému materiálu …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the possibilities and techniques of optimization in Unreal Engine 4, while creating a realistic-looking visualization. The theoretical part deals with materials, the possibilities of using materials in Unreal Engine 4, lighting techniques, which is followed by a practical part, in which these possibilities and techniques are demonstrated in individual examples. Part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
  • Vedoucí: Martin Němec
  • Oponent: Tomáš Fabián

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava