Marketingová strategie neziskové organizace RATOLEST Brno – Ing. Miroslav Babušiak
Ing. Miroslav Babušiak
Diplomová práce
Marketingová strategie neziskové organizace RATOLEST Brno
Marketing strategy of non-profit organization RATOLEST Brno
Abstract:
This thesis deals with the marketing strategy applied in non-profit organizations. Whole work is to analyze and to evaluate the marketing strategy of the civic association Ratolest Brno, as one type of non-profit organization. The results of the analysis are embodied in the creation of new strategic and marketing objectives, the achievement of which are suggested certain measures in the field of communications …víceAbstract:
Táto práca sa zaoberá problematikou marketingovej stratégie aplikovanej v oblasti neštátnych neziskových organizácií. Ceľom práce je analýza a zároveň zhodnotenie marketingovej stratégie občianskeho združenia Ratolest Brno, ako jedného typu neziskovej organizácie. Výsledky analýz sú zhmotnené do vytvorenia nových strategických a marketingových cieľov, na ktorých dosiahnutie sú navrhované určité opatrenia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vbdet/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2013
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia pre developerské projekty
Bartolomej Gonos -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková