Sociální sítě - využití v praxi (case studies) – Bc. Radek Langr, DiS.
Bc. Radek Langr, DiS.
Bachelor's thesis
Sociální sítě - využití v praxi (case studies)
Social Networking - Use in Practice (case studies)
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na přehled sociálních sítí, jejich charakteristiku a v některých případech na pojetí sítí jako marketingového nástroje nebo jejich komerční využití. Práce má přinést informace o vývoji sociálních sítí, které sociální sítě jsou a byly používány v České republice a jaká je jejich budoucnost. Teoretická část je zaměřena na přehled a charakteristiku zmíněných sociálních sítí …viacAbstract:
This thesis focuses on an overview of social networks, their characteristics and in some cases, the concept of networking as a marketing tool or for commercial use. The thesis is to bring information about the development of social networks and which social networks are and were used in the Czech Republic and what is their future. The theoretical part is focused on an overview and characteristics of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ooq3z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 3. 2012
- Vedúci: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aleksandar Antonovič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Information Technologies
Práce na příbuzné téma
-
Jakými způsoby využívají geolokační sociální síť Foursquare její uživatelé ke kontrole a regulaci soukromí na ní
Jakub Křenek -
TESTOVÁNÍ APLIKACE FOURSQUARE PRO SLEDOVÁNÍ POHYBU OSOB V OLOMOUCI
David JARCOVJÁK -
Geolokační sociální sítě
Adéla Kašpárková -
Analýza geolokačních sociálních sítí
Vojtěch Mikulka -
Mobilní sociální sítě založené na lokalizaci optikou teorií nových médií
Ondřej Kašpárek -
Geolokační sociální sítě
Michaela Bartůňková -
Possibilities of using of Facebook, Twitter and Google+ for ads in hospitality
Alena Grushetskaya -
Economic analysis of Google, Twitter and Facebook
Orynsha Zhumakhanova