Bc. Veronika SAMSELY

Master's thesis

Znalost české interpunkce u žáků základních škol

Knowledge of Czech punctuation of the elementary school pupils
Anotácia:
Práce je zaměřená na českou interpunkci a znalosti žáků základních škol v této oblasti. V teoretické části se věnujeme pravopisu, jeho vývoji a rozdělení se zaměřením na interpunkci. Dále uvádíme pravidla, kterými se česká interpunkce řídí. V části praktické ověřujeme, nakolik mají tato pravidla osvojená žáci 8. a 9. tříd. Věnujeme se také pohledu učitelů českého jazyka na problematiku učiva a analýze …viac
Abstract:
The work is focused on Czech punctuation and knowledge of elementary school pupils in this field. In the theoretical part we deal with the spelling, its development and division with the focus on punctuation. Here are the rules that the Czech punctuation is governed by. In the practical part we verify the extent to which these rules are adopted by pupils of the 8th and 9th classes. We also look at …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 5. 2018
  • Vedúci: prof. PhDr. Jana Svobodová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SAMSELY, Veronika. Znalost české interpunkce u žáků základních škol. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta