Bc. Marie Neradová

Bachelor's thesis

Sportovec jako marketingový nástroj výrobku

Sportsman as a marketing tool for the product
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat propojení značek a sportovců jako marketingového nástroje produktu a na jejich základě navrhnout konkrétní doporučení pro jejich další využití. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu a vnímání značky Puma veřejností a konkrétními sportovci, kteří se značkou spolupracují, a také na vnímání sportovního marketingu jako celku veřejností. Výzkum je veden pomocí …more
Abstract:
The goal of the thesis is to analyze the collaboration between brands and athletes as a marketing tool of the product and to propose specific recommendations for their further use. The practical part is focused on the analysis and perception of the Puma brand by the public and specific athletes who collaborate with the brand, also there are some opinions about sport marketing by public. The research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Marie Koubová
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication