Bc. Marie Neradová

Bakalářská práce

Sportovec jako marketingový nástroj výrobku

Sportsman as a marketing tool for the product
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat propojení značek a sportovců jako marketingového nástroje produktu a na jejich základě navrhnout konkrétní doporučení pro jejich další využití. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu a vnímání značky Puma veřejností a konkrétními sportovci, kteří se značkou spolupracují, a také na vnímání sportovního marketingu jako celku veřejností. Výzkum je veden pomocí …více
Abstract:
The goal of the thesis is to analyze the collaboration between brands and athletes as a marketing tool of the product and to propose specific recommendations for their further use. The practical part is focused on the analysis and perception of the Puma brand by the public and specific athletes who collaborate with the brand, also there are some opinions about sport marketing by public. The research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Marie Koubová
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace