Sportovec jako marketingový nástroj výrobku – Bc. Marie Neradová
Bc. Marie Neradová
Bakalářská práce
Sportovec jako marketingový nástroj výrobku
Sportsman as a marketing tool for the product
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat propojení značek a sportovců jako marketingového nástroje produktu a na jejich základě navrhnout konkrétní doporučení pro jejich další využití. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu a vnímání značky Puma veřejností a konkrétními sportovci, kteří se značkou spolupracují, a také na vnímání sportovního marketingu jako celku veřejností. Výzkum je veden pomocí …víceAbstract:
The goal of the thesis is to analyze the collaboration between brands and athletes as a marketing tool of the product and to propose specific recommendations for their further use. The practical part is focused on the analysis and perception of the Puma brand by the public and specific athletes who collaborate with the brand, also there are some opinions about sport marketing by public. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gf8l9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Marie Koubová
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Barbora Večeřová