Práce s chybou v mluveném projevu ve výuce anglického jazyka na nižší úrovni pokročilosti (A2 – B1 podle SERRJ) – Blanka Veselá
Blanka Veselá
Bakalářská práce
Práce s chybou v mluveném projevu ve výuce anglického jazyka na nižší úrovni pokročilosti (A2 – B1 podle SERRJ)
Dealing with mistakes in spoken English when teaching low level students (A2 - B1 according to CEFR)
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zmonitorování korektivních metod při práce s chybou v mluveném projevu ve výuce anglického jazyka na nižší úrovni pokročilosti (A2 - B1 podle SERRJ). Práce popisuje pojetí chyby ve výuce anglického jazyka. Věnuje se možným příčinám chyb, jejich třídění a také vlivu korekce na studenty. V této práci jsou zmíněny přístupy učitele a žáka k chybě. V práci jsou zde prezentovány …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to deal with corrective methods while working with mistakes in spoken language teaching at the lower level of English (A2 - B1 according to CEFR). The thesis describes the interpretation of mistakes in the English language classes. It is devoted to the possible causes of mistakes, their classification and the influence of correction on students. In this work the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2017
Identifikátor:
http://is.akcentcollege.cz/th/4594/ac_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2017
- Vedoucí: PhDr. Markéta Zusková
- Oponent: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELÁ, Blanka. \textit{Práce s chybou v mluveném projevu ve výuce anglického jazyka na nižší úrovni pokročilosti (A2 – B1 podle SERRJ)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Prague City Vysoká Škola s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/zlvn6x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Česká veřejnoprávní média a jejich přístup k umělé inteligenci vzhledem k etickým kodexům těchto institucí
Klára Ondrejo -
The role of the teacher in alternative schools
Tereza Ježková -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Role třídního učitele v procesu rozvíjení pozitivního klimatu školní třídy
Denisa SLÁDKOVÁ -
Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání
Monika Bajerová -
Analýza chyb vybraných textů ze školního prostředí, se zaměřením na morfologické fenomény
Veronika KOMANOVÁ -
Identifikace chyb při řízení zásob
Daniela Loubová