Bc. Pavla GARLÍKOVÁ
Master's thesis
Apel strachu v reklamní kampani
Fear appeals in advertising campaign
Abstract:
Teoretická část práce se zabývá zmapováním psychologického působení reklamy na člověka a užitím emocionálních apelů, zejména apelu strachu, na příjemce reklamního sdělení. Praktická část představuje několik oblastí produktové reklamy, v nichž je apel strachu využíván, a tyto jsou doplněny ukázkou reklamní kampaně. Výsledky dotazníkového šetření prezentují vnímání těchto kampaní veřejností. Část práce …moreAbstract:
The theoretical part deals with the mapping of the psychological effect of advertising on human being and using emotional appeals, especially fear appel on the recipient of advertising messages. The practical part presents several areas of product advertising, in which fear appeal is used, and these are accompanied by an advertising campaign. The results of the survey represent the public perception …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2011
Identifier:
18520
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GARLÍKOVÁ, Pavla. Apel strachu v reklamní kampani. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Apely v televizní reklamě
Lenka Sedláčková -
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Michaela Prváková -
Sociální reklama se zaměřením na jednorázové plasty
Jakub Helešic -
Apel strachu v reklamě
Aneta Lejčková -
Sociální reklama Nadace Dobrý anděl
Jana Milostná -
Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí
Dominika Čermáková -
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Denisa Voráčková -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
Andrea Vrbecká