Ing. Nikola Pragerová

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum vybrané firmy

Using marketing research firm selected, in some areas (research overall market situation, perception of the environment research company, product, pricing, distribution, promotion, etc.)
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zpracováním marketingového výzkumu dopravní společnosti ČSAD AUTOBUSY České Budějovice a.s. Teoreticko-metodologická část je zaměřena na význam marketingu, marketingového mixu a především marketingového výzkumu, jeho techniky a metody. V aplikační části je zprvu představena společnost, následuje představení projektu se shromážděním dat včetně vlastního výzkumu a interpretace …more
Abstract:
The bachelor thesis discusses the process of marketing research in the transport company ČSAD AUTOBUSY České Budějovice a.s. The theoretical and methodological part presents a fundamental theory of marketing, marketing mix and marketing research, its methods and techniques. The application part initially introduces the company and is followed by a presentation of the project with gathering data, including …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 2. 2017
  • Supervisor: doc. RNDr. Jaroslav Stuchlý, CSc.
  • Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích