Lukáš Bürger

Bachelor's thesis

Analýza masmediální komunikace na trhu pánských potřeb pro holení

Analysis of mass media communication on the market of men's shaving needs
Abstract:
Cílem práce je zmapovat průběh marketingových kampaní a porovnat činnost hlavních hráčů na trhu pánských potřeb pro holení v letech 2010-2017. Na základě tohoto cíle, jde ve své podstatě o prozkoumání potřeb pro holení z jejich marketingového hlediska. Teoretickou částí je rozbor trhu s pánskými potřebami pro holení. Představen je zde spotřebitel na trhu, jeho chování na trhu a rozhodovací proces nákupu …more
Abstract:
The aim of the thesis is to map the course of marketing campaigns and to compare the main players activities in the men's shaving market in 2010-2017. Based on this goal, it is basically about exploring the need for shaving from their marketing point of view. The theoretical part is research of the market for men's shaving needs. It introduces the consumer to the market, his market behavior and the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2019
  • Supervisor: Daria Gunina
  • Reader: Vladislav Bína

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75626

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management