Analýza masmediální komunikace na trhu pánských potřeb pro holení – Lukáš Bürger
Lukáš Bürger
Bachelor's thesis
Analýza masmediální komunikace na trhu pánských potřeb pro holení
Analysis of mass media communication on the market of men's shaving needs
Abstract:
Cílem práce je zmapovat průběh marketingových kampaní a porovnat činnost hlavních hráčů na trhu pánských potřeb pro holení v letech 2010-2017. Na základě tohoto cíle, jde ve své podstatě o prozkoumání potřeb pro holení z jejich marketingového hlediska. Teoretickou částí je rozbor trhu s pánskými potřebami pro holení. Představen je zde spotřebitel na trhu, jeho chování na trhu a rozhodovací proces nákupu …moreAbstract:
The aim of the thesis is to map the course of marketing campaigns and to compare the main players activities in the men's shaving market in 2010-2017. Based on this goal, it is basically about exploring the need for shaving from their marketing point of view. The theoretical part is research of the market for men's shaving needs. It introduces the consumer to the market, his market behavior and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75626
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2019
- Supervisor: Daria Gunina
- Reader: Vladislav Bína
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75626
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Design luxusní pánské toaletní sady s použitím dřeva
Filip Streck -
Mass Media and its Role in Mechanism of Legal Regulation
Monika Stachoňová -
The Image of the Czech Republic in Anglophone Mass Media
Martin Sekula -
The Development of Media in the 20th century
Dariga Uzakbayeva