Monitoring konkurence v online prostředí pro společnost Marimex CZ , s.r.o. – Bc. Jan Pohnán
Bc. Jan Pohnán
Master's thesis
Monitoring konkurence v online prostředí pro společnost Marimex CZ , s.r.o.
Monitoring competition in the online environment for Marimex CZ , s.r.o. Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá postavením společnosti Marimex CZ , s.r.o. na trhu s bazénovým sortimentem. Cílem je, co nejpřesněji popsat a ukázat principy fungování tohoto odvětví. Na základě toho určit konkurenci a konkurenční výhody pro společnost Marimex CZ , s.r.o. Následně pak navrhnout systém pro sledování cen konkurence této společnosti. Práce je složena ze dvou částí – teoretické a praktické práce …moreAbstract:
The thesis deals with the position of company Marimex CZ, s.r.o. on the market with pool range. The aim of the thesis is to specify and explain the functioning of this market industry. Based on these data is define the competition and competitive advantages for Marimex CZ, s.r.o. Further is suggest the system for monitoring of competitive prices for this company. The thesis is divided into two parts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POHNÁN, Jan. \textit{Monitoring konkurence v online prostředí pro společnost Marimex CZ , s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/zml9g3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Lenka Poklopová -
Strategic analysis of VinFast on the USA Electronic Vehicles Market
Illia Frenkel -
Strategic analysis of Bombardier Inc.
Ilya Yankin -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategic analysis of Vafo Praha s.r.o.
Barbora Tuháčková -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Mach, J.
2/4/2018