Marketingová komunikace v neziskové organizaci – Bc. Michaela Nováková
Bc. Michaela Nováková
Diplomová práce
Marketingová komunikace v neziskové organizaci
Non-Profit Organization Marketing Communications
Anotace:
ABSTRAKT Diplomová práce s názvem: „Marketingová komunikace v neziskové organizaci“ je širším pohledem do marketingu a marketingové komunikace za pomoci podrobné analýzy, kde vyhodnocuje integrovanou komunikaci vybrané zdravotnické organizace regionu Středočeského kraje. Teoretická část objasňuje význam, postavení a poslání neziskového sektoru pro společnost České republiky. Popisuje oblast strategického …víceAbstract:
ABSTRACT The diploma thesis with the title: „Non–Profit Organization Marketing Communications” represents a wider perspective of marketing and marketing communications with the help of a detailed analysis dealing with the evaluation of integrated communications of a selected health organization operating in the Central Bohemia Region. The theoretical part elucidates the non-profit sector significance …víceKlíčová slova
Klíčová slova Marketingová komunikace Neziskový sektor Záchranná služba Služba Podniková kultura Práce s veřejností Marketingový mix ve zdravotnictví Finanční zdroje Aanalýzy PEST SWOT TOWS Viktimologie Keywords Marketing communication Non–profit service Rescue service Service Corporate culture Public relations Marketing mix of large health service Financial resources Analyses PEST TOWS Acts of Violence
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kcrcl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě versus svoboda slova
Tomáš Jeřábek -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Místo komunikace neziskového sektoru v kruhové ekonomice na příkladu třídění domovního odpadu
Valérie Pražáková -
Marketingová komunikace v neziskovém sektoru
Iveta DUŠKOVÁ -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací na Vysočině
Lucie Kučerová