Návrh komunikační kampaně na polyfunkční komplex RiOS – Dita Fridrichová
Dita Fridrichová
Bakalářská práce
Návrh komunikační kampaně na polyfunkční komplex RiOS
Proposal of a communication campaign for the mixed-use complex Rios
Anotace:
Fridrichová, D. Návrh komunikační kampaně na polyfunkční komplex Rios. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační kampaně na seniorské by-ty, které vzniknou v polyfunkčním komplexu RiOS, který se začne stavět v roce 2025 v centru Brna. Na základě analýzy vnitřního prostředí, PESTE analýzy a SWOT analýzy budou vyhodnoceny vhodné propagační …víceAbstract:
Fridrichová, D. Proposal of a communication campaign for the mixed-use complex Rios. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. The bachelor thesis focuses on the proposal of a communication campaign for senior apartments, which will be located in the mixed-use complex Rios. The com-plex is set to be built in the center of Brno in 2025. Based on the analysis of the in-ternal environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
- Oponent: Jana Pavelková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Polyfunkční komplex, Brno - Veveří
Radim Jevický -
Návrh komunikační kampaně
Michaela Vaisová -
Komunikační kampaň pro enterální klinickou výživu
Alžběta Trojanová -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Andrea Kanko -
Do jaké míry má propagace a marketing vliv na úspěch filmu v české kinematografii.
Vojtěch Kajer -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketing a propagace střední školy
Nikola Hönigová -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá