Analýza firmy společnosti Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka – Markéta KRÁLOVÁ
Markéta KRÁLOVÁ
Bakalářská práce
Analýza firmy společnosti Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka
Analysis of companies Spa Teplice nad Becvou, a.s. focusing on customer satisfaction
Anotace:
Teoretická část se zabývá podstatou a významem zavedení systému managementu kvality. V analytické části je charakterizována společnost, následuje zhodnocení současného stavu hodnocení spokojenosti zákazníků v této společnosti. Po provedení analýzy byly vyhodnoceny získané informace, byla zvážena možnost zavedení certifikace systému managementu a tím navržen nový efektivnější systém zjišťování spokojenosti …víceAbstract:
The theoretical part deals with the nature and significance of the introduction of quality management. In the analytical part is characterized by the company followed to assess the current state assessment of customer satisfaction in this society. After analyzing the information obtained were evaluated, were considered the possibility of introducing a quality management system certification, and thus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11461
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁLOVÁ, Markéta. \textit{Analýza firmy společnosti Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/zmmwdn/.
Jak správně citovat práci
KRÁLOVÁ, Markéta. Analýza firmy společnosti Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2039
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Systém managementu jakosti/Quality management system
Zuzana Marešová -
Vyspělá podniková kultura u zvolené firmy a její vliv na úspěšné řízení managementu jakosti
Veronika Nováková -
Analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku
Patrik Ehl -
Analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku.
Dominik Oliva -
Analýza systému managementu jakosti ve vybrané organizaci.
Karolína Eisnerová -
Analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku.
Markéta Stejskalová -
Analýza systému managementu jakosti ve vybrané organizaci.
Martin Kašpar -
Analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku.
Dominik Kopecký