Markéta KRÁLOVÁ

Bakalářská práce

Analýza firmy společnosti Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka

Analysis of companies Spa Teplice nad Becvou, a.s. focusing on customer satisfaction
Anotace:
Teoretická část se zabývá podstatou a významem zavedení systému managementu kvality. V analytické části je charakterizována společnost, následuje zhodnocení současného stavu hodnocení spokojenosti zákazníků v této společnosti. Po provedení analýzy byly vyhodnoceny získané informace, byla zvážena možnost zavedení certifikace systému managementu a tím navržen nový efektivnější systém zjišťování spokojenosti …více
Abstract:
The theoretical part deals with the nature and significance of the introduction of quality management. In the analytical part is characterized by the company followed to assess the current state assessment of customer satisfaction in this society. After analyzing the information obtained were evaluated, were considered the possibility of introducing a quality management system certification, and thus …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor: 11461

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRÁLOVÁ, Markéta. Analýza firmy společnosti Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2039

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika