Výukový text - Technika prodejního procesu a komunikace – Bc. Lenka Novotná
Bc. Lenka Novotná
Bakalářská práce
Výukový text - Technika prodejního procesu a komunikace
Educational text - Technique of the sales process and communication
Anotace:
Bakalářská práce Výukový text – Technika prodejního procesu a komunikace se věnuje tvorbě učebního materiálu – výukového textu, který jasně a stručně popíše jednotlivé oblasti techniky prodeje a komunikace v maloobchodu. První část práce se věnuje kurikulárnímu rámci výukového textu, z pohledu národního, tak i z pohledu školního. Její součástí je také dotazníkové šetření a jeho vyhodnocení a metodika …víceAbstract:
Bachelor thesis Educational text - Technique of the sales process and technique communication is devoted to creating learning material - educational text that clearly and briefly describes each techniques of the sales process and communications in retail trade. The first part of the thesis describes education documents from the national perspective and from the perspective of the school. It also includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p211k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavla Stejskalová
- Oponent: Mgr. Věra Szlaurová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Postupy a techniky detekčních kontrol cestujících na letištích v ČR, typické incidenty, konfliktní situace a jejich řešení
Tereza Kubásková -
Komunikačně náročné situace v práci s klienty
Julius Lukáč -
Zákaznický proces z pohledu prodeje vozidel velkoodběratelům ve společnosti Škoda Auto a.s.
Lenka Petrbboková -
Osobní prodej - efektivní nástroj prodeje
Julie Jílková -
Vliv typologie osobnosti na efektivitu prodeje
Sabina Koutenská -
Vliv marketingových komunikací v místě prodeje zboží na rozhodovací proces zákazníka
Mojmír Špalek -
Proces prodeje koní do Ruské federace - komentovaný překlad s glosářem
Adéla VOKŘÁLOVÁ -
Podpora prodeje sítě Zvěrokruh
Sára Martincová