Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání – Vladimíra KOKALEVSKÁ
Vladimíra KOKALEVSKÁ
Bachelor's thesis
Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání
Promotion in the russian and czech media - history, functions, types of advertising and their comparison
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou propagace v ruských a v českých médiích, historií médií, jejich funkcemi, typy reklamy a jejich porovnáním. Práce je rozdělena na dvě kapitoly teoretickou a praktickou. Tato bakalářská práce má dva důležité cíle. Prvním cílem práce je vytvořit literární rešerši zabývající se marketingem se zaměřením na reklamu a tím seznámit čtenáře s teorií o propagaci. Druhým …moreAbstract:
This thesis deals with the study of promotion in Russian and Czech media, of media´s history and functions, as well as of the types of advertising and their comparison. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The thesis has two key objectives. The first purpose of the study is to create a literature review concerning the topic of marketing with the focus on advertisement, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2016
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOKALEVSKÁ, Vladimíra. \textit{Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/zn5lwq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOKALEVSKÁ, Vladimíra. Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Philology / Business Russian
Theses on a related topic
-
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Současná propagace Gymnázia Kojetín
Markéta Matějková -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Formy marketingové propagace společnosti AAA AUTO
Nikol Zimlová -
Online marketingová propagace sdružení European Network for Academic Integrity
Zuzana Obrusníková -
Propagace značky na internetu
Adéla Prajzlerová -
Propagace SMART aplikace Munipolis jako součást úpravy komunikačních kanálů obce dle občanských potřeb
Tomáš TOCAUER -
Online propagace firmy Sunus s.r.o.
Markéta Mitáčková