Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání – Vladimíra KOKALEVSKÁ
Vladimíra KOKALEVSKÁ
Bakalářská práce
Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání
Promotion in the russian and czech media - history, functions, types of advertising and their comparison
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou propagace v ruských a v českých médiích, historií médií, jejich funkcemi, typy reklamy a jejich porovnáním. Práce je rozdělena na dvě kapitoly teoretickou a praktickou. Tato bakalářská práce má dva důležité cíle. Prvním cílem práce je vytvořit literární rešerši zabývající se marketingem se zaměřením na reklamu a tím seznámit čtenáře s teorií o propagaci. Druhým …víceAbstract:
This thesis deals with the study of promotion in Russian and Czech media, of media´s history and functions, as well as of the types of advertising and their comparison. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The thesis has two key objectives. The first purpose of the study is to create a literature review concerning the topic of marketing with the focus on advertisement, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOKALEVSKÁ, Vladimíra. \textit{Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/zn5lwq/.
Jak správně citovat práci
KOKALEVSKÁ, Vladimíra. Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština
Práce na příbuzné téma
-
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Současná propagace Gymnázia Kojetín
Markéta Matějková -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Formy marketingové propagace společnosti AAA AUTO
Nikol Zimlová -
Online marketingová propagace sdružení European Network for Academic Integrity
Zuzana Obrusníková -
Propagace značky na internetu
Adéla Prajzlerová -
Online propagace firmy Sunus s.r.o.
Markéta Mitáčková -
Propagace SMART aplikace Munipolis jako součást úpravy komunikačních kanálů obce dle občanských potřeb
Tomáš TOCAUER