Personální marketing v obchodní společnosti – Lucie Provazníková
Lucie Provazníková
Bachelor's thesis
Personální marketing v obchodní společnosti
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá využití personálního marketingu ve vybrané obchodní společnosti s cílem určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část vymezuje pojem personální marketing, jeho oblasti, kterými jsou interní personální marketing a externí personální marketing a činnosti těchto oblastí, kterými jsou získávání zaměstnanců, metody a zdroje výběru zaměstnanců, vzdělávání …moreAbstract:
The bachelor´s thesis focuses on the use of personnel marketing in a selected trading company for the purpose of identifying opportunities for improvement and suggest appropriate solutions. The theoretical part firstly defines the concept of personnel marketing and its areas, such as internal personnel marketing, external personnel marketing. Secondly, the theoretical part defines operations of previously …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/zn94fh/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROVAZNÍKOVÁ, Lucie. \textit{Personální marketing v obchodní společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/zn94fh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Theses on a related topic
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu
Lukáš Paták -
Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní
Jan Dvořáček -
Personální marketing vybrané organizace
Reiterová Reiterová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky
Natálie Mordavská