Lucie Provazníková

Bakalářská práce

Personální marketing v obchodní společnosti

Anotace:
Bakalářská práce zkoumá využití personálního marketingu ve vybrané obchodní společnosti s cílem určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část vymezuje pojem personální marketing, jeho oblasti, kterými jsou interní personální marketing a externí personální marketing a činnosti těchto oblastí, kterými jsou získávání zaměstnanců, metody a zdroje výběru zaměstnanců, vzdělávání …více
Abstract:
The bachelor´s thesis focuses on the use of personnel marketing in a selected trading company for the purpose of identifying opportunities for improvement and suggest appropriate solutions. The theoretical part firstly defines the concept of personnel marketing and its areas, such as internal personnel marketing, external personnel marketing. Secondly, the theoretical part defines operations of previously …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/zn94fh/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty