Optimalizácia online marketingovej komunikácie firmy – Bc. Klára Cholujová
Bc. Klára Cholujová
Bakalářská práce
Optimalizácia online marketingovej komunikácie firmy
Optimization of online communication of selected company
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is the evaluation of online marketing communication in the selected company and its optimization. In the theoretical part, the theoretical starting points of online marketing communication are defined, especially all tools, media, etc. In the second part, the selected company is characterized. The practical part is devoted to the evaluation of the current state of online …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je zhodnotenie online marketingovej komunikácie vo vybranej firme a jej optimalizácia. V teoretickej časti sú vymedzené teoretické východiska online marketingovej komunikácie, predovšetkým všetky nástroje, média, apod. V ďalšej časti je charakterizovaná vybraná spoločnosť. Praktická časť sa venuje zhodnoteniu súčasného stavu online marketingovej komunikácie na základe zozbieraných …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/r7qug/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Chovančíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikácia pre podnikateľský subjekt Splav Hrona
Jakub Švantner -
Online marketingová komunikácia penziónu Harmonia
Silvia Machová -
Online marketingová komunikácia vybranej spoločnosti
Natália Hrehorová -
Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Sillova -
Projekt online marketingové komunikace ve firmě Dedoles s.r.o.
Jessica Šimkovičová -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
Diana Hološková -
Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě
Simona Hosťovecká