Bc. Klára Cholujová

Bakalářská práce

Optimalizácia online marketingovej komunikácie firmy

Optimization of online communication of selected company
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is the evaluation of online marketing communication in the selected company and its optimization. In the theoretical part, the theoretical starting points of online marketing communication are defined, especially all tools, media, etc. In the second part, the selected company is characterized. The practical part is devoted to the evaluation of the current state of online …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je zhodnotenie online marketingovej komunikácie vo vybranej firme a jej optimalizácia. V teoretickej časti sú vymedzené teoretické východiska online marketingovej komunikácie, predovšetkým všetky nástroje, média, apod. V ďalšej časti je charakterizovaná vybraná spoločnosť. Praktická časť sa venuje zhodnoteniu súčasného stavu online marketingovej komunikácie na základe zozbieraných …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/r7qug/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zuzana Chovančíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné