Salvátor Soška

Bakalářská práce

Cenové obchodní strategie českých firem v oděvním průmyslu v souvislosti s brandingem

Pricing business strategies of Czech companies in the clothing industry in connection with branding
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na definici značky a následný branding, neboli tvorbu značky. Nedílnou součástí brandu je i cenová obchodní strategie, která vytváří positioning na trhu. Na základě kvalitativních rozhovorů s předními českými oděvními firmami je vytvořena analýza, jak tyto firmy nacházejí spojení mezi obchodní strategií a brandem.
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the definition of the brand and subsequent branding. An integral part of the brand is the pricing business strategy that creates positioning in the market. Based on qualitative interviews with leading Czech clothing companies, I will create an analysis of how these companies find a connection between business strategy and the brand.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON