Vývoj marketingových aktivit vybraných českých pivovarů a minipivovarů se zaměřením na používané nástroje komunikačního mixu – Bc. Zdeněk Švitorka
Bc. Zdeněk Švitorka
Diplomová práce
Vývoj marketingových aktivit vybraných českých pivovarů a minipivovarů se zaměřením na používané nástroje komunikačního mixu
Development of marketing activities of selected Czech breweries and mini-breweries with a focus on the tools used in the communication mix
Anotace:
Diplomová práce se zabývá stavem a vývojem marketingového prostředí v oblasti minipivovarů na území České republiky. V teoretické části práce se, kromě vysvětlení základních nutných pojmů z pivovarnictví, nachází popis důvodů vzniku a vývoje marketingu v pivovarnictví. V praktické části jsou pomocí výzkumu šetřena očekávání a preference zákazníků. Práce analyzuje tato očekávání a srovnává je se stavem …víceAbstract:
Diploma deals with the state and development of a marketing environment in the area of microbrewery in the Czech Republic. In addition to explaining the basic concepts of brewing interest, in the background of the work, there is a description of the reasons for creating and developing marketing in brewing. In the practical part, customer expectations and preferences are investigated by research. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVITORKA, Zdeněk. \textit{Vývoj marketingových aktivit vybraných českých pivovarů a minipivovarů se zaměřením na používané nástroje komunikačního mixu}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/znm074/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing v pivovarnictví
Sára Sedláčková -
Vývoj pivovarnictví a jeho vliv na ekonomiku vybraného místa
Eliška Krchovová -
Vývoj pivovarnictví a jeho vliv na ekonomiku vybraného místa
Andrea Výborná -
Vývoj pivovarnictví a jeho vliv na ekonomiku vybraného místa
Petr Puncmann -
Vývoj českého pivního trhu se zaměřením na minipivovary
Vykoukalová Vykoukalová -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
Mariia Ruskykh -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Petra Sinkulová
Název
Vložil
Vloženo
Práva