Ing. Joyal George
Diplomová práce
Marketing Strategy For K.P.L
Marketing Strategy For K.P.L
Abstract:
The main purpose of master thesis is formulation such integrated marketing strategy is to handle these barriers and steer the company to its prosperity. The presented subject deals with the crafting of an efficient strategy for SMEs that have been operating on the market. SME vendors are commonly challenged to stay noticeable in the face of cutthroat competition and to stand out from the crowd to their …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/jqf4x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Marketing strategy for Moroccan restaurant
Mehdi Boujamlaoui