Analýza nákupního prostředí obchodního řetězce – Kristýna Menšíková
Kristýna Menšíková
Bakalářská práce
Analýza nákupního prostředí obchodního řetězce
Shopping Environment Analysis of the Retail Chain
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnání českých a belgických poboček obchodního řetězce Lidl. Cílem bylo zhodnotit nákupní prostředí tohoto obchodního řetězce, upozornit na rozdíly, které se ve vybraných pobočkách vyskytovaly a navrhnout případné náměty na zlepšení. Výzkum probíhal prostřednictvím metody pozorování, jeho výsledky byly následně zaznamenány do záznamového archu a v práci blíže analyzovány …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the comparison of Czech and Belgian branches of the Lidl retail chain. The aim was to evaluate the purchasing environment of this retail chain, to draw attention to the differences that occurred in selected branches and to suggest possible suggestions for improvement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139754
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2020
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jitka Kučerová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová -
Analýza nákupního prostředí obchodního řetězce s módou
Anežka Šenkýřová -
Trainee program v prostředí obchodního řetězce - aplikace konceptu mateřské společnosti
Tereza Šafková -
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková -
Samozásobitelství v městském prostředí s podporou komunitních zahrad a zahrádkářských spolků
Soňa Freslová