Radka Hadravová

Master's thesis

Tvorba komunikačního mixu řady NIVEA Deo sensitive

Communication mix execution of the range NIVEA Deo sensitive
Abstract:
Práce představuje produktovou řadu NIVEA Deo sensitive a navrhuje komunikační mix řady s důrazem na média. Zjišťuje její kupní potenciál na základě analýzy trhu deodorantů a z hlediska konkurenční situace na trhu. Součástí práce je i podrobná analýza situace na mediálním trhu a výsledků mediálních aktivit značky NIVEA Deo v předešlém roce. Na základě detailních analýz je pak sestaven konkrétní komunikační …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2008
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Barbara Jelínková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/17331

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management