Michaela PROKOPOVÁ

Diplomová práce

Marketing v podniku Servis karavanů

Marketing in the enterprise Servis karavanů
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingu ve společnosti Servis karavanů. Předmětem práce je zjistit, zda je marketingová strategie podniku a s ní spojené aktivity podniku dostačující. Cílem diplomové práce je tedy analýza současné marketingové strategie podniku a následný návrh možných změn, které by vedly k navýšení zájmu o poskytované služby a lepší komunikaci se zákazníky.
Abstract:
This Dissertation is dealing with marketing analysis of company called Servis karavanů. Subject of the Dissertation is to find if company marketing strategy and activities connected to the company marketing will be sufficient. The target of the Dissertation will be analysis of actual marketing strategy of the company with following proposal of possible changes which will lead into increased interest …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PROKOPOVÁ, Michaela. Marketing v podniku Servis karavanů. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management