Marketing v podniku Servis karavanů – Michaela PROKOPOVÁ
Michaela PROKOPOVÁ
Diplomová práce
Marketing v podniku Servis karavanů
Marketing in the enterprise Servis karavanů
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingu ve společnosti Servis karavanů. Předmětem práce je zjistit, zda je marketingová strategie podniku a s ní spojené aktivity podniku dostačující. Cílem diplomové práce je tedy analýza současné marketingové strategie podniku a následný návrh možných změn, které by vedly k navýšení zájmu o poskytované služby a lepší komunikaci se zákazníky.Abstract:
This Dissertation is dealing with marketing analysis of company called Servis karavanů. Subject of the Dissertation is to find if company marketing strategy and activities connected to the company marketing will be sufficient. The target of the Dissertation will be analysis of actual marketing strategy of the company with following proposal of possible changes which will lead into increased interest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROKOPOVÁ, Michaela. Marketing v podniku Servis karavanů. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová