Bc. Soňa Wollnerová

Diplomová práce

Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City

International marketing communication of Cinema City
Abstract:
The main objective of this master thesis is to establish intercultural differences between selected countries within the marketing communications towards their customers. Theoretical part focuses on the introduction of the communication process, the marketing communication mix as well as the communication context and cultural dimensions. Practical part aims to analyse the questionnaire that has been …více
Abstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce je zistiť interkultúrne rozdiely medzi vybranými krajinami v rámci marketingovej komunikácie smerom k ich zákazníkom. Teoretická časť je zameraná na predstavenie komunikačného procesu, marketingového komunikačného mixu ako aj komunikačného kontextu a kultúrnych dimenzií. Praktická časť je zameraná na analýzu dotazníka, ktorý bol distribuovaný v troch vybraných krajinách …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management