Glokalizační aspekty v reklamě Toyota Motor Corporation podle typologie 6D modelu Geerta Hofstede – Darya Maltseva
Darya Maltseva
Bachelor's thesis
Glokalizační aspekty v reklamě Toyota Motor Corporation podle typologie 6D modelu Geerta Hofstede
Glokalization aspects in advertising of Toyota Motor Corporation by Geert Hofstede's 6D model typology
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá kulturními aspekty, které se projevují v televizních reklamách celosvětové značky Toyota Motors Corporation na vybraných trzích: Ruská federace a Spojené státy americké. Reklamní sdělení odrážejí národní specifika a poskytují představu o kultuře, hodnotách a zájmech společnosti. Cílem této analýzy je zjistit míru shody kulturních dimenzí, které jsou definovány 6D modelem …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the cultural aspects that are reflected in television commercials of the company Toyota Motors Corporation in chosen markets: Russian Federation and the United States. Advertising messages reflect national specificities and provide an idea of the culture, values and interests of society. The aim of this analysis is determining of the correspondence rates of the cultural …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79019
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2020
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Jiří Dvořák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALTSEVA, Darya. \textit{Glokalizační aspekty v~reklamě Toyota Motor Corporation podle typologie 6D modelu Geerta Hofstede}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/zoimye/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79019
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Klamavá reklama v právní úpravě a praxi
Vojtěch Eliáš -
Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA
Jana Vávrová -
Kulturní hodnoty v čínské společnosti ovlivňující tvorbu reklamy
Lucie HRADILOVÁ -
Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů (využití hodnotových typů S. Schwartze)
Jana ROUBALÍKOVÁ -
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jana ZEMÁNKOVÁ