Zvíře v sociální reklamě - návrh komunikační kampaně pro psí útulek v Rožnově pod Radhoštěm – Bc. Jana BLINKOVÁ
Bc. Jana BLINKOVÁ
Diplomová práce
Zvíře v sociální reklamě - návrh komunikační kampaně pro psí útulek v Rožnově pod Radhoštěm
Animal in a Social Advertisement - a Proposal of a Communication Campaign for a Dog Shelter in Rožnov pod Radhoštěm
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem Zvíře v sociální reklamě. Teoretická část před-stavuje hlavně rešerši zdrojů odborné literatury z oblasti sociální reklamy, dále pak rozbor toho, jak společnost vnímá zvířata, jaký k nim zaujímá postoj a jak se sociální reklama a vztah ke zvířatům vyvíjeli v průběhu historie. Následuje kapitola věnována různým zvířa-tům a druhům reklamy a jaká specifika pro ně …víceAbstract:
This diploma thesis mainly deals with the topic of Animal in a Social Advertisement. Theoretical part introduces the literature search resources, then the analysis of people?s perception and attitude to the animals and also the historical development of social adver-tisement and relationship with animals. The following chapter is devoted to the different kinds of animals and advertisement and to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18441
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLINKOVÁ, Jana. \textit{Zvíře v sociální reklamě - návrh komunikační kampaně pro psí útulek v Rožnově pod Radhoštěm}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/zolqxy/.
Jak správně citovat práci
BLINKOVÁ, Jana. Zvíře v sociální reklamě - návrh komunikační kampaně pro psí útulek v Rožnově pod Radhoštěm. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační kampaň tématu vlakem ekologičtěji s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s.
Antonín Hofr -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích
Carla Soquessa -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích
Klára Bursová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích společnosti COEX, s.r.o.
Markéta Pažoutová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích
Dagmar Simonová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích pro Infinit s. r. o.
Klára Javůrková -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích pro značku Neutrogena
Barbora Svobodová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích
Petr Študent