Veronika Procházková

Diplomová práce

Country of Origin efekt vybraných produktů na spotřebitelské chování

Country of Origin effect of selected products on consumer behaviour
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, zda má země původu vybraných produktů vliv na spotře-bitelské chování zástupců generace Y, a pokud ano, jak silný tento vliv je v porovnání s dalšími atributy produktu. Konkrétně je vliv země původu zkoumán na českém trhu, v produktové kategorii alkoholických vín. Výsledky práce mohou být přínosem pro podnikatele a marketéry, kteří se v této produktové kategorii a na daném …více
Abstract:
The aim of this paper is to find out whether the country of origin of the selected products has an influence on the consumption behaviour of Generation Y representatives and, if so, how strong this influence is compared to other product attributes. Specifically, the influence of the country of origin is examined in the Czech market, in the product category of alcoholic wines. The results of the work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2022
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Mojmír Sabolovič

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85325