Country of Origin efekt vybraných produktů na spotřebitelské chování – Veronika Procházková
Veronika Procházková
Diplomová práce
Country of Origin efekt vybraných produktů na spotřebitelské chování
Country of Origin effect of selected products on consumer behaviour
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, zda má země původu vybraných produktů vliv na spotře-bitelské chování zástupců generace Y, a pokud ano, jak silný tento vliv je v porovnání s dalšími atributy produktu. Konkrétně je vliv země původu zkoumán na českém trhu, v produktové kategorii alkoholických vín. Výsledky práce mohou být přínosem pro podnikatele a marketéry, kteří se v této produktové kategorii a na daném …víceAbstract:
The aim of this paper is to find out whether the country of origin of the selected products has an influence on the consumption behaviour of Generation Y representatives and, if so, how strong this influence is compared to other product attributes. Specifically, the influence of the country of origin is examined in the Czech market, in the product category of alcoholic wines. The results of the work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85325
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2022
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Mojmír Sabolovič
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85325
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv země původu na prefecenci konzumenta vín.
Veronika Šilhanová -
Vliv země původu produktů na jejich prodejnost
Michaela Valášková -
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
Veronika Šilhanová -
Vliv země původu na spotřebitelské chování
Katsiaryna Kurhan -
Vliv efektu země původu na spotřební chování českých kupujících nových osobních automobilů
Filip Vít -
Vliv země původu značky na komunikační strategie v mezinárodním prostředí
Ruslan Seitov -
Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment
Nikola Spurná -
Vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů
Milada Jurošková