Efektivita střihové postprodukce 30 s reklamy – Alexandr Marosz
Alexandr Marosz
Bachelor's thesis
Efektivita střihové postprodukce 30 s reklamy
Effectiveness of Editing in 30s Commercials
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá zefektivněním střihové workflow při postprodukci 30 s reklamy v Adobe Premiere Pro. Tento problém řeší pomocí automatizačních nástrojů, které odstraňují potřebu vykonávat repetitivní úkony. Následně se zabývá otázkou, které z těchto nástrojů lze pro takový úkol nejlépe využít. V projektové části je provedena selekce konkrétních nástrojů a následně je pomocí specializované …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on streamlining the editing workflow in post-production of 30-second commercials in Adobe Premiere Pro. It addresses this challenge by employing automation tools that eliminate the need for performing repetitive tasks. Subsequently, it answers the question of which of these tools can be best utilized for such a task. The project section involves the selection of specific …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marosz, Alexandr. Efektivita střihové postprodukce 30 s reklamy . Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Film Editing