Bc. Dominika NEČASOVÁ
Bachelor's thesis
Zobrazení ženy ve slovenské reklamě
Presentation of woman in Slovakian advertising
Abstract:
Cílem mojí bakalářské práce je zjistit, jaké typy žen a jakým způsobem jsou v slovenské reklamě zobrazovány. V teoretické části objasňuji pojmy jako reklama, tisk z hlediska marketingových komunikací a genderové role. Svoji pozornost soustřeďuji hlavně na to, jak média vykreslují ženy a jestli se aktivně podílejí na formování našeho postavení k otázkám genderu. V praktické části analyzuji nejčastější …moreAbstract:
My BA diploma paper investigates what kind of women are pictured in Slovakian advertising and also to find out how they are presented in the campaigns. The Theory section explains the key expressions, such as: advertising, media and press in marketing communication and gender roles. My main interest was to describe ways in which media picture women and how media influence formation of our attitude …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier:
4823
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEČASOVÁ, Dominika. Zobrazení ženy ve slovenské reklamě. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Návrh marketingové komunikace za účelem zviditelnění tiskového průmyslu
Andrea Velecká -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace tiskových materiálů ve společnosti Konica Minolta
Gabriela Šulová -
Využití efektivní krizové komunikace v marketingové praxi
Kamila Kuchynková -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Ženy jako oběti domácího násilí ve Veselí nad Moravou
Štefan Vašek -
Gender v reklamě – analýza slevového portálu Vykupto.cz
Pavla Lokajová