Využití výměnného obrázkového komunikačního systému u žáků s autismem v základní škole speciální – Monika LUKÁŠKOVÁ
Monika LUKÁŠKOVÁ
Bakalářská práce
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému u žáků s autismem v základní škole speciální
The utilization of Picture Exchange Communication System by autistic pupils in primary special school
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na získání názorů a zkušeností speciálních pedagogů na komunikační systém VOKS. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o autismu z pohledu vymezení pojmu, etiologii a prevalence, symptomatologii, klasifikaci a vzdělávání žáků s autismem v ZŠS. Dále se kapitola věnuje AAK se zvláštním zřetelem na komunikační systém VOKS. Praktickou část …víceAbstract:
This thesis focues on getting the attitude of the PECS for pupils with autism in primary special school. It is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with autism from the perspective of the definition, etiology a incidence, symtomatology, classification and education of pupils in a primary special schoo. It also describes AAC with special regard on the PECS. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUKÁŠKOVÁ, Monika. \textit{Využití výměnného obrázkového komunikačního systému u žáků s autismem v základní škole speciální}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/zp5ku2/.
Jak správně citovat práci
LUKÁŠKOVÁ, Monika. Využití výměnného obrázkového komunikačního systému u žáků s autismem v základní škole speciální. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Komunikace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Barbora Finková
Název
Vložil
Vloženo
Práva