Plánování rozvoje řečových a jazykových dovedností v předškolním vzdělávání – Lucie KUBICZKOVÁ
Lucie KUBICZKOVÁ
Bakalářská práce
Plánování rozvoje řečových a jazykových dovedností v předškolním vzdělávání
Planning development of speech and language skills in preschool education
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou rozvoje řeči a logopedickou prevencí u dětí v mateřské škole. Je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje celkem 3 kapitoly. První kapitola s názvem Rozvoj komunikačních kompetencí v mateřské škole nastiňuje, jak zde probíhá rozvoj jazykových a řečových dovedností, popisuje Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the promotion of speech development and speech prevention in children in pre-school education. It is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part contains a total of 3 chapters. The first chapter entitled Development of Communication Competences in Kindergarten outlines the way the development of language and speech skills is taking place …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBICZKOVÁ, Lucie. Plánování rozvoje řečových a jazykových dovedností v předškolním vzdělávání. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Rozvoj komunikativních dovedností u dětí předškolního věku
Marta Zmrzlá -
Druhý jazyk ve výuce a v životě: Transakce emocionality a pragmatické kompetence a jejich vliv na utváření pocitů identitní blízkosti imigrantů k nové společnosti
Martina Hrdá -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Orientační diagnostika fonematické diferenciace dětí předškolního věku
Jitka PAVLŮ -
Sluchová analýza a syntéza hlásek, diferenciace hlásek u žáků prvních ročníků ZŠ
Kateřina Klementová -
Diagnostika fonematické diferenciace u dětí v předškolním věku
Lada LANGOVÁ -
Diagnostika fonematické diferenciace u dětí předškolního věku
Nela BABINCOVÁ