Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR – Ing. Ottó Bartók
Ing. Ottó Bartók
Doctoral thesis
Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR
Building customer relationships with the use of social networks
Abstract:
Rychlý rozvoj technologií má dopad i na řízení vztahů se zákazníky. Mezi nové technologie lze zařadit i sociální sítě, které v posledních letech zaznamenávají stále širší využití z marketingového hlediska. Vzhledem k širokému spektru možností, které sociální sítě nabízejí v oblasti e-commerce, je zajímavé především využití těchto technologií pro budování vztahů se zákazníky. Cílem práce bylo identifikovat …moreAbstract:
The rapid development of technology is also having an impact on customer relationship management or e-commerce. Given the wide range of possibilities that social networks offer in e-commerce, the use of these technologies for building customer relationships is of particular interest. The aim of this paper was to identify the impact of social networking on customer satisfaction and loyalty in the e …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 8. 12. 2021
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTÓK, Ottó. \textit{Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/zpfdtr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bartók, Ottó. Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR. Zlín, 2021. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Natálie Pechová -
Využití sociálních sítí v e-commerce
Andrea Ježková -
Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce
Anastasiya Zbaratska -
Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu
Jakub Veverka -
E-commerce se zaměřením na nákup prostřednictvím sociálních sítí
Simona Matějovská -
Některé možnosti uplatnění sociálních sítí v oblasti e-commerce
Lucie Králová