Ondřej Skořepa

Bakalářská práce

Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu

Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor zabývá deskriptivou brandu, značky a reklamy jako takové, jejích druzích a prvcích, zatímco v praktické částí se provádí analýza celkem 16 reklamních spotů společnosti T-Mobile. V …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to research information about the ways, how to reach the attention of video ads consumers. For this purpose this work was split into two parts — theoretical and analytical. Within theoretical part author describes terms as brand, trademark, and advertising itself, also including its various kinds and components. Second part is dedicated to analysis of 16 advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/zpldd4/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management