Právne aspekty internetovej propagácie – Bc. Jana Hranková
Bc. Jana Hranková
Diplomová práce
Právne aspekty internetovej propagácie
Právní aspekty internetové propagace
Anotace:
Hranková, J. Právní aspekty internetové propagace. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Diplomová práce se zabývá problematikou legislativní regulace internetové propagace. V literární rešerši jsou vymezeny základní pojmy nejprve z marketingového hlediska - internetový marketing, nástroje internetového marketingu a z legislativního hlediska - veřejnoprávní regulace, soukromoprávní …víceAbstract:
Hranková, J. Legal aspects of online advertising. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2017.The diploma thesis deals with the issue of legal regulation of internet advertising. In the literary research are defined the basic concepts first from marketing point of view - internet marketing, internet marketing tools and then from the legal po-int of view - public regulation, private regulation and …víceAbstract:
Hranková, J. Právne aspekty internetovej propagácie. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2017.Diplomová práca sa zaoberá problematikou legislatívnej regulácie internetovej propagácie. V literárnej rešerši sú vymedzené základné pojmy najprv z marketingového hľadiska – internetový marketing, nástroje internetového mar-ketingu a z legislatívneho hľadiska – verejnoprávna regulácia, súkromnoprávna …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Jana Mikušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Internetová propagácia vybraného podniku
Marek Michaliga -
Plánovanie, tvorba a propagácia B2C internetového obchodu
Peter Hajduček -
Online marketingová propagácia pre obchod s oblečením
Silvia Plevová -
Efektívna propagácia produktovej kategórie elektronika na internete zacielená na mladú generáciu vo veku 18-25
Slavomíra Lazoríková -
Regulace a autoregulace reklamy
Kateřina Horná -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Adam Goranov -
Regulace reklamy
Dagmar Tatoušková -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Denisa Bočková